loading...

000000000

,    متن آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم,    دانلود آهنگ دوست دارم مهدی احمدوند و سامان جلیلی,    مهدی احمدوند دوست دارم 2,    دانلود آهنگ مهدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 341 شنبه 12 آبان 1397


,    متن آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم
,    دانلود آهنگ دوست دارم مهدی احمدوند و سامان جلیلی
,    مهدی احمدوند دوست دارم 2
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا
,    دانلود آهنگ تو اونور دنیا باشی پشت ابرا باشی دوست دارم از مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند اروم اروم دوباره دل هوای گریه داره
,    دانلود آهنگ دلواپسی مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند صاف و ساده
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند تو اونور دنیا باشی

,   

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=265167

متن آهنگ دوست دارم مهدی احمدوند


تو اونور دنیا باشی پشت ابرا باشی دوست دارم

من آرزومه دلت با من بمونه هی بگی بمون تو عشق مهربون من

کی جز من هواتو داره؟! هوای گریه داره وقتی دوری تو

کی مثل من برات می میره؟! همش دلش می گیره وقتی دوری تو

اما تو نموندی کاش می فهمیدم از اول عشق تو برای من نبود

واسه تو هرکاری کردم اما چاره چی دلت با من نبود

آروم آروم دوباره دل هوای گریه داره بعد رفتنت

دلتنگتم دوباره جونم و می گیره عطر پیرهنت







برچسب ها متن آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم دانلود آهنگ دوست دارم مهدی احمدوند و سامان جلیلی مهدی احمدوند دوست دارم 2 دانلود آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا دانلود آهنگ تو اونور دنیا باشی پشت ابرا باشی دوست دارم از مهدی احمدوند دانلود اهنگ مهدی احمدوند اروم اروم دوباره دل هوای گریه داره دانلود آهنگ دلواپسی مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند صاف و ساده کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند تو اونور دنیا باشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو