دانلود آهنگ جدید ایوان باند منو دریاب

Download New Music Evan Band Mano Daryab

آهنگ ایوان بند بنام منو دریاب

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

ترانه: حدیث دهقان+ تنظیم: امیربهادر دهقان

دانلود آهنگ جدید ایوان باند منو دریاب

 

متن آهنگ منو دریاب از ایوان باند

دل به تو بستمو ول نکن دستمو آخه این دل همه چیزه یه آدمه

Del be to bastamo vel nakon dastamo akhe in del hame chize ye adame

آخ با چه لذتی به همین راحتی سر تو من بهم میزنم با همه

Aakh ba che lezati be hamin rahati sare to man beham mizanam ba hame

بگی جونم برات بین من با چشات راز مخفی و پنهونه یه رابطس

Begi joonam barat beyne man ba cheshat raze makhfio penhone ye rabetas

پیشم هر روز بمون نه یه روز در میون تو واسم واجبی آخه مث نفس

Pisham har rooz bemon na ye rooz dar miyon to vasam vajebi aakhe mese nafas

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

Ghoflam man ro cheshat bege joonam barat mane divoone ro daryab

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

Aslan har chi ghamo alamo adamo dige vel kon mano daryab

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

Ghoflam man ro cheshat bege joonam barat mane divoone ro daryab

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

Aslan har chi ghamo alamo adamo dige vel kon mano daryab

ترانه آهنگ منو دریاب از ایوان باند

رونده دلم وامونده دلم تو هرجوری میتونی راه بیا با من حساس

Ronde delam vamonde delam to har jori mitooni rah bia ba mane hasas

جایی نرو تنهایی نرو دلمو خالی میکنم برات جای تو اینجاست

Jayi naro tanhaei naro delamo khali mikonam barat jaye to injast

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

Ghoflam man ro cheshat bege joonam barat mane divoone ro daryab

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

Aslan har chi ghamo alamo adamo dige vel kon mano daryab

قفلم من رو چشات بگه جونم برات من دیوونه رو دریاب

Ghoflam man ro cheshat bege joonam barat mane divoone ro daryab

اصلا هرچی غمو عالم و آدمو دیگه ول کن منو دریاب

Aslan har chi ghamo alamo adamo dige vel kon mano daryab