loading...

000000000

,    دانلود آهنگ بخدا دردتو درمون میکنم,    دانلود اهنگ پریسا بخدا دردتو درمون میکنم,    اهنگ مرضیه بخدا دردتو درمون میکنم,    دانلود آهنگ ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 951 دوشنبه 04 تیر 1397



,    دانلود آهنگ بخدا دردتو درمون میکنم
,    دانلود اهنگ پریسا بخدا دردتو درمون میکنم
,    اهنگ مرضیه بخدا دردتو درمون میکنم
,    دانلود آهنگ ای دل دیوونه از شورانگیز
,    دانلود آهنگ ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه
,    دانلود اهنگ شور انگیز ای دل دیوونه
,    اهنگ ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه
,    دانلود آهنگهای شورانگیز
,    دانلود آهنگ اي ديوونه دل ديوونه شورانگيز
,   

متن آهنگ

ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه
دیگه اسیرت نمیشم بیا بریم به خونه
ای دیوونه هر كی میگه دوستت دارم
خیال داره اسیر زنجیرت كنه
ای دیوونه تا میتونه
میدونی دیوونه عاشقی خونه خرابی داره
در هر دل میزنی با او مشو همخونه

بخدا دردتو درمون میكنم دلو لیلی بی مجنون میكنم
اگه عاشق بشی رسوات میكنم

مشتتو پیش همه وا میكنم

ای دیوونه دل دیوونه

ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه
دیگه اسیرت نمیشم بیا بریم به خونه ….

 

http://nakaman.ir/34497/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87.html







برچسب ها دانلود آهنگ بخدا دردتو درمون میکنم دانلود اهنگ پریسا بخدا دردتو درمون میکنم اهنگ مرضیه بخدا دردتو درمون میکنم دانلود آهنگ ای دل دیوونه از شورانگیز دانلود آهنگ ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه دانلود اهنگ شور انگیز ای دل دیوونه اهنگ ای دل دیوونه انقدر نگیر بهونه دانلود آهنگهای شورانگیز دانلود آهنگ اي ديوونه دل ديوونه شورانگيز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو