loading...

000000000

X دانلود آهنگ دیوونه خونه ی لایو رکورد X دانلود آهنگ دیوونه خونه ی لایو رکورد از ساسی مانکن X دانلود اهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن X دانلود دیوونه خونه لایو رکورد X دانلود آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 728 یکشنبه 17 تیر 1397
X دانلود آهنگ دیوونه خونه ی لایو رکورد X دانلود آهنگ دیوونه خونه ی لایو رکورد از ساسی مانکن X دانلود اهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن X دانلود دیوونه خونه لایو رکورد X دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام دیوونه خونه X دانلود اهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن با لینک مستقیم X دانلود آهنگ ساسی مانکن شماره بدم چی گفتی X متن آهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن X دانلود اهنگ الو سلام اقای ساسی مانکن نه عزیزم من مدیر عامل بانکم X دانلود اهنگ دیوونه خونه لایو رکورد ساسی مانکن X اهنگ ساسی مانکن دیوونه خونه X اهنگ دیوونه خونه ی ساسی مانکن X دیوونه خونه ی لایو رکورد X دانلود موزیک ویدیو دیوونه خونه ساسی مانکن X دانلود آهنگ دیوونه خونه علیشمس X دانلود آهنگ ساسی مانکن من مدیر عامل بانکم X دانلود آهنگ دیوونه خونه X دانلود آهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن 320 X دانلود آهنگ دیوونه خونه رضا صادقی X دانلود اهنگ دیوونه خونه لایو رکورد از ساسی مانکن

http://wisgoon.com/pin/2364296/

دیوونه خونه
آها دیوونه خونة لایو رکورد تقدیم می کند
ساسی مانکن ، بعد، حسین مخته ، علیشمس ، اشکان ، مسعود مرگان
(مرگان)من امشب توی دیوونه خونم تا صبح
آهنگای ساسی مانکن دیوونه کنندست
مناسبه واسه هر قشری آره
حتی واسه اون که رو آبه و کشتی داره
آره من دکترم دکتر قلبم
متاهلم می بینی که اینم حلقم
ولی زنم پرت شده از طبقات
انا الیه راجعون صلوات
اوه تام کروز؟نه حسین مختم
وای چقدر هوا گرم شده ساسی پختم
ولی من می خوام که با تو فاز بگیرم
اگه بخوای بری کف پاتو گاز می گیرم
هو هو هو هو شماره بدم؟
چی گفتی؟می خوای دوباره بگم
انقدر به من زنگ می زنن که سرا گیج رفت
زنگ خور من دو برابره صد و هیجده
اوه سلام آقای ساسی مانکن
نه عزیزم من مدیر عامله بانکم
من یه وام می خوام ولی بهرش کم
باشه هماهنگ می کنم وقتی برگشتم
علیشمس میشه پلی بوی
علی زشته نگو بابا پلی کن
دیوونم کردی تو چاق و چله
یه جور می زنمت که بمونه جات رو پله ها

ما دیوونه ایم همه هممممون و
شما خوشتون میاد از ازم ازمون
پس بیا بیا بیا بیا بامن بخون این جوری

آها ، ...........پرواز میرم سمت دوبی
کنسرت بزرگ من حله اوکی
اگه نتونم که تو رپ هر ساله بیست شم
بهتره برم قهرمان پرتاب دیسک شم
هر کس می خواد که بمونه تو بازار رپی
حتما باید باشه مثه رضازاده قوی
یا این که مثه من خوشتیپ و خوشگل باشه
فکر کنم این واسه شما کمی مشکل باشه
دختره سیبیل داره و سیبیلاشو تاب میده
فکر کنم صبح به صبح بعده گلدونا رم آب میده
بعضی دخترا چشای گرد ...دارن
میگم چرا این جوری ای؟میگه کنکور دارم
توشون خوب ومتوسط و یه کمی خل دارن
بدون استثنا همشون عاشق گلزارن
میگم ببخشید خانم تو به من فحش میدی (آشغال)
این قد فحش دادی که آخرش ترشیدی(اوا)

ما دیوونه ایم همه هممممون و
شما خوشتون میاد از ازم ازمون
پس بیا بیا بیا بیا بامن بخون این جوری

(مسعود) دة دختر یعنی دردسر ساز
مخ زدم یعنی درد سر باز
خه دختر یعنی خر حمالی
مسعود لباسامو بیار از ته انباری
ته دختر یعنی تفریح نه
.....................تقریبا
رة دخترم یعنی روزای زشتی که
آخرش ختم میشه به یه روبان مشکی
علیش این شیشه ها چیه که توش آب هست؟
حسین خاک بر سرت اینا نوشابست
یه جور دیوونم کردی همه چی رفته یادم
ساسی مانکن تو بیا برس به دادم
همه منو دوست دارن گر چه خشنم
من رپ می خونم ولی بچه فشنم
به به به به به چه بوری؟
بیا نزدیک تر چرا دوری؟

ما دیوونه ایم همه هممممون و
شما خوشتون میاد از ازم ازمون
پس بیا بیا بیا بیا بامن بخون این جوری

 

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ دیوونه خونه ی لایو رکورد دانلود آهنگ دیوونه خونه ی لایو رکورد از ساسی مانکن دانلود اهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن دانلود دیوونه خونه لایو رکورد دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام دیوونه خونه دانلود اهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن با لینک مستقیم دانلود آهنگ ساسی مانکن شماره بدم چی گفتی متن آهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن دانلود اهنگ الو سلام اقای ساسی مانکن نه عزیزم من مدیر عامل بانکم دانلود اهنگ دیوونه خونه لایو رکورد ساسی مانکن اهنگ ساسی مانکن دیوونه خونه اهنگ دیوونه خونه ی ساسی مانکن دیوونه خونه ی لایو رکورد دانلود موزیک ویدیو دیوونه خونه ساسی مانکن دانلود آهنگ دیوونه خونه علیشمس دانلود آهنگ ساسی مانکن من مدیر عامل بانکم دانلود آهنگ دیوونه خونه دانلود آهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن 320 دانلود آهنگ دیوونه خونه رضا صادقی دانلود اهنگ دیوونه خونه لایو رکورد از ساسی مانکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو