loading...

000000000

هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منوبدونی من عاشقتمگوش کنی حرفای منوهرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منوبدونی من عاشقتمگوش کنی حرفای منوتو بی وفا بودی ولیاونکه برات می مرد منمتا زنده ام دوست دارم اینه کلام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 چهارشنبه 28 شهریور 1397

هرگز نشد بیای پیشم
بگیری دستای منو
بدونی من عاشقتم
گوش کنی حرفای منو
هرگز نشد بیای پیشم
بگیری دستای منو
بدونی من عاشقتم
گوش کنی حرفای منو


تو بی وفا بودی ولی
اونکه برات می مرد منم
تا زنده ام دوست دارم اینه کلام اخرم
تو بی وفا بودی ولی


اونکه برات می مرد منم
تا زنده ام دوست دارم اینه کلام اخرم اینه کلام اخرم
من که نتونستم تو رو یه لحظه تنها بزارم 
تو تلخی خاطره هام بگم که دوست ندارم
دلم می خواد همین یه بار 
اشکامو پنهون نکنم
باور کنی تو رو می خوام
غربت رو زندونی کنم
میام به شهر خاطرات
غرق بشم تویه نگات
دیوونه بار فدات بشم
بمیرم من واسه چشات بمیرم من واسه چشات
اما هنوز فاصله مون دوره دست من جداست
ترانه سکوت من تو بغض اخرم جداست
کاشکی می شدفقط یه بار بیای بگیدوست دارم
تو چشم من نگاه کنی
بگی که عاشقت منم

 







برچسب ها متن آهنگ هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو دانلود آهنگ هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو دانلود موزیک جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو دانلود آهنگ هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو کد آوای انتظار همراه اول هرگز نشد بیای پیشمبگیری دستای منو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو