loading...

000000000

ببين، ببين چقدر دوستت دارم ببين، ببين چقدر دوستت دارم فكرت نميره از سرم ببين چقدر دوستت دارم آهسته دل سپردم آهسته بي تو مٌردم تو رو از ياد نبردم به من نگو برای ما فراموشی علاجه بذار بگم که عشق تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 چهارشنبه 14 شهریور 1397

ببين،
ببين چقدر دوستت دارم
ببين،
ببين چقدر دوستت دارم

فكرت نميره از سرم
ببين چقدر دوستت دارم
آهسته دل سپردم
آهسته بي تو مٌردم


تو رو از ياد نبردم
به من نگو
برای ما
فراموشی علاجه
بذار بگم
که عشق تو
واسم یه احتیاجه

ببين،
ببين چقدر دوستت دارم
ببين،
ببين چقدر دوستت دارم
اين بود كلام آخرم
ببين چقدر دوستت دارم

ببين،
من كه به تو نميرسم
هر چي كه اشك بريزم

ببين،
من كه به تو نميرسم
قسمت نبود عزيزم
براي تو نوشتم
تنها تويي بهشتم
نرو از سرنوشتم
اشاره كن
كه با تو ام
اگر بگي كه برگرد
ببين امشب
خيال تو
باز از چشام گذر كرد

آهسته دل سپردم
آهسته بي تو مٌردم
تو اين شباي غربت
تو رو از ياد نبردم
چه ساده عشق رو باختم
رويايي رو كه ساختم
رفتي و من بعد تو
تنهايي رو شناختم
رحمي بكن
به قلب من
به اين قلب شكسته
رحمي بكن
به عاشقي
كه جز تو دل نبسته

ببين،
ببين چقدر دوستت دارم
ببين،
ببين چقدر دوستت دارم
اين بود كلام آخرم
ببين چقدر دوستت دارم

https://talk.patoghu.com/thread188273-4.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو