loading...

000000000

آهنگ منم ایرج مهدیانمتن آهنگ منم ایرج مهدیان,کد آوای انتظار همراه اول منم ایرج مهدیان,دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان,کد آهنگ پیشواز همراه اول منم ایرج مهدیان,دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان کیفیت 320,کد آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 پنجشنبه 08 شهریور 1397

آهنگ منم ایرج مهدیان
متن آهنگ منم ایرج مهدیان,کد آوای انتظار همراه اول منم ایرج مهدیان,دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان,کد آهنگ پیشواز همراه اول منم ایرج مهدیان,دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منم ایرج مهدیان,دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان رمیکس Remix,


 تو نیستی اون کسی که زندگیشو باخت
آخه تو کی دلت غم منو شناخت؟
کسی که رو نسیم باز آشیونه زد
کسی که رفتی و بازم پی ت اومد
منم منم منم من
منم منم منم من

من اون چراغی ام که سوسو می زنه


می میره وقتی که ستاره می شکنه
ببین که از غمت چه ساده می شکنم
منم که خسته از تمامی منم
منم منم منم من
منم منم منم من

تو ناجی من شکسته قایقی
منم که می شوم شهید عاشقی
تو ناجی من شکسته قایقی


منم که می شوم شهید عاشقی
منم منم منم من
منم منم منم من

کجا برم از اینجا که پای رفتنم نیست
چو یوسفم به چاه و چراغ روشنم نیست
کاش می تونستم یه روز من از تو دل برکنم
اما چه فایده هنوز اسیر چشمات منم
منم منم منم من
منم منم منم من







برچسب ها متن آهنگ منم ایرج مهدیان کد آوای انتظار همراه اول منم ایرج مهدیان دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان کد آهنگ پیشواز همراه اول منم ایرج مهدیان دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل منم ایرج مهدیان دانلود آهنگ منم ایرج مهدیان رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو