loading...

000000000

آهنگ متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره ebi feat matin 2hanjareشیرین قصه های من اتیش نزن به قلب من.تاکی باید بگم که من دوست دارم عزیز من .من ادم تنهایی ام اشفته در سیاهی ام.من یه ستاره ی غریب در ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 94 جمعه 02 شهریور 1397

آهنگ متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره

 ebi feat matin 2hanjare

شیرین قصه های من اتیش نزن به قلب من.
تاکی باید بگم که من دوست دارم عزیز من .
من ادم تنهایی ام اشفته در سیاهی ام.
من یه ستاره ی غریب در اسمون ابی ام


شیرین من ترکم نکن از زندگی سیرم نکن
من ادم صبوریماز عاشقی دورم نکن
این حسودای کثیف میخوان که ما دور بمونیم
این ادمای پست فطرت میخوان که تنها بمونیم




شیرین من ترکم نکن از زندگی سیرم نکن
من ادم صبوریماز عاشقی دورم نکن
این حسودای کثیف میخوان که ما دور بمونیم
این ادمای پست فطرت میخوان که تنها بمونیم







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره کد آهنگ پیشواز همراه اول متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره دانلود آهنگ متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره کیفیت 320 متن آهنگ متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره کد آهنگ پیشواز ایرانسل متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره دانلود آهنگ متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره رمیکس Remix دانلود آهنگ متین دو هنجره و ابی متین دو حنجره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو