loading...

000000000

آهنگ سالی به سالی علی تکتا » ترانه سرا ( علی تکتا )» آهنگ ساز : ( علی تکتا )» تنظیم : ( علی تکتا )گاهی به گاهی یاد اون روزها می افتمیاد روزها و اون شبامونراهی به راهی پا به پای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 سه شنبه 09 مرداد 1397

آهنگ سالی به سالی علی تکتا 
» ترانه سرا ( علی تکتا )
» آهنگ ساز : ( علی تکتا )
» تنظیم : ( علی تکتا )
گاهی به گاهی یاد اون روزها می افتم
یاد روزها و اون شبامون
راهی به راهی پا به پای تو می رفتم
پای پیاده زیر بارون
تو که نموندی رفتی و سالی به سالی
نیومدی دلم شده حالی به حالی


می دونم یه روزی دوباره بر می گردی
میگی به من گذشته ها رو بی خیالی
اگه اینجا باشی همه چی جوره جوره
بگو چرا راه ما به هم دوره دوره
به عشق اون روزهات آواره دیوونه ام کن
بذار بگم دلم با تو پر از غروره

خاطر اون روزها چه شیرینه
باز دلم می خواد تو رو ببینه
چشامو روی هم می ذارم
تا تو رو ببینم کنارم کنارم
ساعت دیدن تو شیرینه
ثانیه هاش به دلم می شینه
آخه تویی دار و ندارم
طاقت دوریتو ندارم ندارم
تو که نموندی رفتی و سالی به سالی
نیومدی دلم شده حالی به حالی
می دونم یه روزی دوباره بر می گردی

میگی به من گذشته ها رو بی خیالی
اگه اینجا باشی همه چیم جوره جوره
بگو چرا راه ما به هم دوره دوره
به عشق اون روزهات آواره دیوونه ام کن

بذار بگم دلم با تو پر از غروره

گاهی به گاهی یاد اون روزها می افتم
یاد روزها و اون شبامون
راهی به راهی پا به پای تو می رفتم
پای پیاده زیر بارون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو