loading...

000000000

آهنگ قفس ناهید خیال کردم اگه دور از تو باشممیتونم غم توی قلبت بپاشمخیال کردم دلت میشه برام تنگاگه که مدتی پیشت نباشمبه خودم گفتم دلش دور از تو تنهاستگمون کردم که دوری چاره ماستعجب خوش باوری تو ای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 یکشنبه 28 مرداد 1397

آهنگ قفس ناهید

 خیال کردم اگه دور از تو باشم

میتونم غم توی قلبت بپاشم

خیال کردم دلت میشه برام تنگ


اگه که مدتی پیشت نباشم

به خودم گفتم دلش دور از تو تنهاست

گمون کردم که دوری چاره ماست

عجب خوش باوری تو ای دل من

نباشی تو هزاران دل تو دنیاست

خیال کردم اگه دور از تو باشم

میتونم غم توی قلبت بپاشم

خیال کردم دلت میشه برام تنگ

اگه که مدتی پیشت نباشم




جدا از من اگر چه بوده مشکل

ولی تو یک نفس راحت کشیدی

اگر خالیست جایم در کنارت

دمادم گریه هایم راه ندیدی

دمادم گریه هایم راه ندیدی

خیال کردم اگه دور از تو باشم

میتونم غم توی قلبت بپاشم

خیال کردم دلت میشه برام تنگ

اگه که مدتی پیشت نباشم



جدا از من اگر چه بوده مشکل

ولی تو یک نفس راحت کشیدی

اگر خالیست جایم در کنارت

دمادم گریه هایم راه ندیدی

دمادم گریه هایم راه ندیدی

خیال کردم اگه دور از تو باشم

میتونم غم توی قلبت بپاشم

خیال کردم دلت میشه برام تنگ

اگه که مدتی پیشت نباشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو