loading...

000000000

,    متن آهنگ هرکی تو دلم اومد,    دانلود آهنگ هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد,    متن اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده,    دانلود اهنگ درد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 66 پنجشنبه 13 دی 1397


,    متن آهنگ هرکی تو دلم اومد
,    دانلود آهنگ هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد
,    متن اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه
,    محسن ابراهیم زاده درد دل
,    دانلود اهنگ هرکی تو دلم اومد
,    دانلود اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه
,    هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد

 

 

یکی بیاد منو آروم کنه به این دلم مفهوم کنه تکلیف بی قراریامو واسه من معلوم کنه
دلم میخواد جار بزنم اشکامو کنار بزنم آخه دیوونم کرده دله اینا درد دله

♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : محسن ابراهیم زاده ♪♪♫♫♪♪♯
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد

UpMusicTag دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده درد دل
به خیالت شرایط عادی دارم نمیدونی جه حالت حادی دارم
توی دلم یه داد بی دادی دارم
دلم میخواد جار بزنم اشکامو کنار بزنم آخه دیوونم کرده دله اینا درد دله
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد

♪♪♫♫♪♪♯ تنظیم کننده : میثم اکبری ♪♪♫♫♪♪♯
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد
هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com







برچسب ها متن آهنگ هرکی تو دلم اومد دانلود آهنگ هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد متن اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ درد دل محسن ابراهیم زاده اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه محسن ابراهیم زاده درد دل دانلود اهنگ هرکی تو دلم اومد دانلود اهنگ یکی بیاد منو اروم کنه هرکی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد از این دل بی قرار من راحت رد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو