loading...

000000000

آهنگ قفل سکوت سمیر شکیبا من می خوام قفل سکوتو بشکنمصدامو تا اوج ابرا ببرممی خوام از باغ دلم شاخه گلیواسه آدمای عاشق ببرممن می خوام تو دفتر نقاشی هامعکس ماهی رو تو دریا بکشمواسه مرغ عشق تنهای دلمق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 168 یکشنبه 28 مرداد 1397

آهنگ قفل سکوت سمیر شکیبا

 من می خوام قفل سکوتو بشکنم

صدامو تا اوج ابرا ببرم

می خوام از باغ دلم شاخه گلی

واسه آدمای عاشق ببرم



من می خوام تو دفتر نقاشی هام

عکس ماهی رو تو دریا بکشم

واسه مرغ عشق تنهای دلم

قفسی قد یه دنیا بکشم

*******************

من می خوام بیرنگ بیرنگ بمونم

از فراسوی دل تنگ بخونم

می خوام از عشق کبوتر و کلاغ

از وصال شیشه و سنگ بخونم

*******************

من می خوام قفل سکوتو بشکنم

صدامو تا اوج ابرا ببرم

می خوام از باغ دلم شاخه گلی

واسه آدمای عاشق ببرم

من می خوام تو دفتر نقاشی هام

عکس ماهی رو تو دریا بکشم

واسه مرغ عشق تنهای دلم

قفسی قد یه دنیا بکشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو