loading...

000000000

,    دانلود آهنگ چشمای تو افسانه نیست,    دانلود آهنگ قدیمی چشمای تو افسانه نیست,    چشمای تو افسانه نیست از جهان,    دانلود اهنگ اخرین معشو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1831 شنبه 27 مرداد 1397




,    دانلود آهنگ چشمای تو افسانه نیست
,    دانلود آهنگ قدیمی چشمای تو افسانه نیست
,    چشمای تو افسانه نیست از جهان
,    دانلود اهنگ اخرین معشوق از جهان
,    دانلود آهنگ بانوی مهتابی
,    دانلود آهنگ آخرین معشوق بیژن مرتضوی
,    دانلود اهنگ با من بگو از عشق از جهان
,    متن آهنگ آخرین معشوق مجید
,    مجید رکنی
,   

دانلود آهنگ آخرین معشوق از مجید رکنی

 

 

http://music-o-movie.ir/695/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%B4%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%A9%D9%86%DB%8C/

 

 

 

آخرین معشوق مجید رکنی

دانلود آهنگ آخرین معشوق مجید رکنی , چشمای تو افسانه نیست با کیفیت بالا و عالی ۳۲۰ لینک مستقیم به همراه متن آهنگ

Download Majid Rokni Akharin Mashough

 

متن آهنگ :

با من بگو از عشق ای آخرین معشوق

که برای رسوايی دنبال بهونه ام

با بوسه ای آروم خوابم رو دزدیدی

تو شدی تعبیر رویای شبونه ام

من تو نگاه تو دنیامو می بینم

فردای شیرینم نازنین من

چشمای تو افسانه نیست

که تموم خواب و خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد

که همیشه فکر محالم بود

شب های تنهایی هم رنگ گیسوته

آغوشتو واکن بانوی مهتابی

دلواپسی هامو با خنده ای کم کن

که تویی پایان تردید و بی تابی

من تو نگاه تو دنیامو می بینم

فردای شیرینم نازنین من

چشمای تو افسانه نیست که تموم خواب و خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد که همیشه فکر محالم بود

لا لا لا لا لا لا لا لا

چشمای تو افسانه نیست که تموم خواب و خیالم بود

لا لا لا لا لا لا لا لا

تقدیر من عشق تو شد که همیشه فکر محالم بود

چشمای تو افسانه نیست که تموم خواب و خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد که همیشه فکر محالم بود

چشمای تو افسانه نیست که تموم خواب و خیالم بود

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ چشمای تو افسانه نیست دانلود آهنگ قدیمی چشمای تو افسانه نیست چشمای تو افسانه نیست از جهان دانلود اهنگ اخرین معشوق از جهان دانلود آهنگ بانوی مهتابی دانلود آهنگ آخرین معشوق بیژن مرتضوی دانلود اهنگ با من بگو از عشق از جهان متن آهنگ آخرین معشوق مجید مجید رکنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو