loading...

000000000

,    دانلود آهنگ سهیل جامی تحت تاثیر,    دانلود آهنگ سهیل جامی عشقم,    سهیل جامی عشق آخر,    دانلود اهنگ سهيل جامي فراموشي,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 سه شنبه 02 مرداد 1397




,    دانلود آهنگ سهیل جامی تحت تاثیر
,    دانلود آهنگ سهیل جامی عشقم
,    سهیل جامی عشق آخر
,    دانلود اهنگ سهيل جامي فراموشي
,    دانلود اهنگ سهیل جامی جدید
,    دانلود آهنگ جدید سهیل
,    دانلود آهنگ دل دل میکنی
,    دانلود آهنگ دل دل میکنی این دل دیوونه منو هی ول میکنی
,    موزیک سهیل
,   


http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%87%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%AD%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1

 

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام تحت تاثیر

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام تحت تاثیر با بالاترین کیفیت

Download New Music Soheil Jami – Tahte Tasir

ترانه سرا: هادی زینتی , آهنگساز: سهیل جامی , تنظیم کننده و میکس و مستر: پازل بند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سهیل جامی بنام تحت تاثیر :

یکی یه دونه ی من بودی ولی زدی زیر حرفات
یکی حالا به جام اومده و شده تمومه دنیات
یکی یکی تو ذهنمه تمومه خاطراتمون
حالا که دوسم نداری بهت نمیگم که بمون
دل دل میکنی منو ول میکنی
با کی به جز من دردو دل میکنی
چرا دل دل میکنی منو ول میکنی
با کی به جز من دردو دل میکنی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سهیل جامی بنام تحت تاثیر

♫♫♫♫♫♫

خیلی دوست دارم بدونم اونکه درگیرته
مثله من عاشقته و تحته تاثیرته
حسی که من به تو دارم عزیزم ثابته
تو بریدی نبریدم من از این رابطه
دل دل میکنی منو ول میکنی
با کی به جز من دردو دل میکنی
چرا دل دل میکنی منو ول میکنی
با کی به جز من دردو دل میکنی
دل دل میکنی منو ول میکنی
با کی به جز من دردو دل میکنی
چرا دل دل میکنی منو ول میکنی
با کی به جز من دردو دل میکنی

دانلود با کیفیت 320 - 5.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام تحت تاثیر

دانلود با کیفیت 128 - 2.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام تحت تاثیر







برچسب ها دانلود آهنگ سهیل جامی تحت تاثیر دانلود آهنگ سهیل جامی عشقم سهیل جامی عشق آخر دانلود اهنگ سهيل جامي فراموشي دانلود اهنگ سهیل جامی جدید دانلود آهنگ جدید سهیل دانلود آهنگ دل دل میکنی دانلود آهنگ دل دل میکنی این دل دیوونه منو هی ول میکنی موزیک سهیل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو