loading...

000000000

دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری,متن آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری,دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول روزبه بمانی فیلم لاتاری,کد آوای انتظار همراه اول روزبه بمانی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 181 شنبه 20 مرداد 1397

دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری,متن آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری,دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول روزبه بمانی فیلم لاتاری,کد آوای انتظار همراه اول روزبه بمانی فیلم لاتاری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزبه بمانی فیلم لاتاری,دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری رمیکس Remix,

http://next1.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%AC-2/

 

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره

کجا باید برم که یک شب فکر تو منو راحت بذاره

چه کردم با خودم که مرگ و زندگی برام فرقی نداره

محاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیاره

کجا باید برم که تو هر ثانیم تورو اونجا نبینم

کجا باید برم که بازم تا ابد به پای تو نشینم

قراره بعد تو چه روزایی رو من تو تنهایی ببینم

دیگه هرجا برم چه فرقی میکنه از عشق تو همینم

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

جوونیمو سفر کردم که از تو دور شم یک دم

منو هر جور میبینی شبیه یک سفرنامم شبیه یک سفر نامم

کجا باید برم که تو هر ثانیم تورو اونجا نبینم

کجا باید برم که بازم تا ابد به پای تو نشینم

قراره بعد تو چه روزایی رو من تو تنهایی ببینم

دیگه هرجا برم چه فرقی میکنه از عشق تو همینم

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

هم اکنون گوش کنید







برچسب ها دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری متن آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول روزبه بمانی فیلم لاتاری کد آوای انتظار همراه اول روزبه بمانی فیلم لاتاری کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزبه بمانی فیلم لاتاری دانلود آهنگ روزبه بمانی فیلم لاتاری رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو