loading...

000000000

متن آهنگ شهیاد عشقم همراه با دانلود آهنگ شهیاد عشقم Text  Music Shahyad Eshgham  عشقم چشمای تو عاشقم کرده کاشکی شانسم با تو برگرده من یه دیوونم بیا من چه دیوونه وار با دل بی قرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 58 یکشنبه 31 تیر 1397

متن آهنگ شهیاد عشقم

همراه با دانلود آهنگ شهیاد عشقم

Text  Music Shahyad Eshgham 

عشقم چشمای تو عاشقم کرده
کاشکی شانسم با تو برگرده
من یه دیوونم بیا
من چه دیوونه وار با دل بی قرار دوست دارم
دلم واست رفت دلواپسم باش
بی تو هوا پسه پس نفسم باش
هرچی که تو بگی با تو تو زندگی
خوبه دیوونگی عشقم
دلم واست رفت دلواپسم باش

http://www.texahang.org/lyrics/43600_%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%a7%d8%af-%d8%b9%d8%b4%d9%82%d9%85.html/

بی تو هوا پسه پس نفسم باش
هرچی که تو بگی با تو تو زندگی
خوبه دیوونگی عشقم

تکست آهنگ شهیاد عشقم

وقتی نیستی ابر و بارونه
قدر احساستو میدونم
هرچی تو بخوای همون میشم
تو هوات رنگین کمون میشم

دلم واست رفت دلواپسم باش
بی تو هوا پسه پس نفسم باش
هرچی که تو بگی با تو تو زندگی
خوبه دیوونگی عشقم
دلم واست رفت دلواپسم باش
بی تو هوا پسه پس نفسم باش
هرچی که تو بگی با تو تو زندگی
خوبه دیوونگی عشقم

ترانه سرا : مهدی ایوبی

ترانه شعر آهنگ شهیاد عشقم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو