loading...

000000000

,    دانلود آهنگ مجید خراطها بارون,    مجید خراطها بارون بارون,    دانلود آهنگ داغون مجید خراطها,    اهنگ داغون مجید خراطها,  &nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 سه شنبه 26 تیر 1397


,    دانلود آهنگ مجید خراطها بارون
,    مجید خراطها بارون بارون
,    دانلود آهنگ داغون مجید خراطها
,    اهنگ داغون مجید خراطها
,    دانلود آهنگ مجید خراطها ای کاش بارون بیاد
,    اهنگ مجید خراطها
,    اهنگ مجید خراطها داغون یعنی
,    دانلود آهنگ عادت از مجید خراطها
,    دانلود آهنگ بچگی از مجید خراطها
,   

http://sakhamusic.ir/majid-kharatha-called-baroon/

دانلود آهنگ بارون از مجید خراطها با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام بارون از رسانه سخاموزیک

Download New Music By Majid Kharatha Called Baroon

(sakhamusic.ir)19Majid-Kharatha-Daram-Miramsakhamusic.ir

یکی از ترانه های آلبوم دارم میرم از مجید خراطها

دانلود آهنگ بارون با دو کیفیت 128 و 320 بهمراه پخش آنلاین

 

متن آهنگ مجید خراطها – بارون

رفتی و گفتی خدانگهدار

بهت گفتم میری شالتو بردار

شاید سردت شه هوا داغونه

کاشکی اسمم رو یادت بمونه

رفتی و حسی مثل دلشوره

بهم می گفت قلبت از دلم دوره

خنده هات می گفت دیگه آزادی

گریه می کردم دست تکون دادی

وقتی میرفتی آسمون ترس شد

بارون بارید و حالم بدتر شد

رفتی و من تو اوج دلسردی

هی دعا کردم کاشکی برگردی

++++

یادته اون روزی که همو دیدیم

بارون بارید و کلی خندیدیم

چقد راه رفتیم تو هوایی سرد

نم نم بارون خیسمون کرد

زیر اون بارون چشمتو بستی

گفتی همراهم تا تهش هستی

گفتی می مونی تو غم و سختی

یادته آره ؟ پس چرا رفتی

بی نشون از تو من می گردم

کل این شهرو زیر و رو کردم

باد و بارون زد کلی غم اومد

دیگه از بارونم بدم اومد

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مجید خراطها بارون مجید خراطها بارون بارون دانلود آهنگ داغون مجید خراطها اهنگ داغون مجید خراطها دانلود آهنگ مجید خراطها ای کاش بارون بیاد اهنگ مجید خراطها اهنگ مجید خراطها داغون یعنی دانلود آهنگ عادت از مجید خراطها دانلود آهنگ بچگی از مجید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو