loading...

000000000

آهنگ دوش امیر آرامدوش چه خورده ای ، دلا راست بگو نهان مکنچون خموشان بی گنه روی بر آسمان مکنای دل پاره پاره ام ، دیدن اوست چاره اماوست پناه و پشت من ، تکیه بر این جهان مکنباده ی خاص خورده ای ، نقل خلاص

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 پنجشنبه 23 اسفند 1397

آهنگ دوش امیر آرام

دوش چه خورده ای ، دلا راست بگو نهان مکن

چون خموشان بی گنه روی بر آسمان مکن
ای دل پاره پاره ام ، دیدن اوست چاره ام

اوست پناه و پشت من ، تکیه بر این جهان مکن

باده ی خاص خورده ای ، نقل خلاص خورده ای
بوی شراب می زند ، خربزه در دهان مکن

باده ی عام از برون ، باده ی عارف از درون
عطر دهان بیان کند ، تو به زبان بیان مکن

کار دلم به جان رسد ، کارد به استخوان رسد

ناله کنم ، بگویدم دم مزن و ناله مکن
ناله مکن که تا که من ، ناله کنم برای تو

گرگ تویی ، شبان منم ، خویش چو من شبان مکن



باده ی خاص خورده ای ، نقل خلاص خورده ای
بوی شراب می زند ، خربزه در دهان مکن

باده ی عام از برون ، باده ی عارف از درون
عطر دهان بیان کند ، تو به زبان بیان مکن

کار دلم به جان رسد ، کارد به استخوان رسد

ناله کنم ، بگویدم دم مزن و ناله مکن

ناله مکن که تا که من ، ناله کنم برای تو

گرگ تویی ، شبان منم ، خویش چو من شبان مکن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو