loading...

000000000

,    دانلود آهنگ دیوونه خونه از امید,    دانلود اهنگ امید دیوونه,    دانلود آلبوم پرسه های عاشقانه امید,    اهنگ دیوونه خونه,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 148 یکشنبه 17 تیر 1397


,    دانلود آهنگ دیوونه خونه از امید
,    دانلود اهنگ امید دیوونه
,    دانلود آلبوم پرسه های عاشقانه امید
,    اهنگ دیوونه خونه
,    متن آهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن
,   

http://nakaman.net/12843/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF.html

دانلود آهنگ عاشقانه دیوونه خونه از امید

متن آهنگ

به جون هرچی دیوونست دلم دیوونه خونست
واست هر ذره ازجونم یه شعرعاشقونست
دلم دیوونه خونست وای عجب شوری توخونست
توکه عاشق نمیخوای وای چه بیخود عاشقم من
برای اسم عاشق وای چه بیخود لایقم من
اگه عاقل شناس بودی چرا مارو شناختی
منم مخلوق چشمات وای نگا دیوونه ساختی
به جون هرچی دیوونست دلم دیوونه خونست
واست هرذره ازجونم یه شعرعاشقونست

آهنگ دیوونه خونه از امید

دلم دیوونه خونست وای عجب شوری توخونست
چه جور بوده نگاهم که چشم عاشقم خوند
مگه گلخونه بودم که عطرت پیش من بود
بدور از چشم غفلت بیا دیوونه بازی
تو رازو من نیازم عجب راز و نیازی
به جون هرچی دیوونست دلم دیوونه خونست
واست هرذره ازجونم یه شعرعاشقونست
دلم دیوونه خونست وای عجب شوری توخونست
توکه عاشق نمیخوای وای چه بیخود عاشقم من
برای اسم عاشق وای چه بیخود لایقم من
اگه عاقل شناس بودی چرا مارو شناختی
منم مخلوق چشمات وای نگا دیوونه ساختی

 

 

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ دیوونه خونه از امید دانلود اهنگ امید دیوونه دانلود آلبوم پرسه های عاشقانه امید اهنگ دیوونه خونه متن آهنگ دیوونه خونه ساسی مانکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو