loading...

000000000

متن آهنگ کامرون کارتیو ایرونیمهمراه با دانلود آهنگ کامرون کارتیو ایرونیم Text  Music Cameron Cartio Irooniam  ایرونیم ایرونیم منجوونمو ایرونیم منایرونیم ایرونیم منجوونمو ایرونیم منهرکی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 74 سه شنبه 12 تیر 1397




متن آهنگ کامرون کارتیو ایرونیم

همراه با دانلود آهنگ کامرون کارتیو ایرونیم

 Text  Music Cameron Cartio Irooniam 

ایرونیم ایرونیم من
جوونمو ایرونیم من
ایرونیم ایرونیم من
جوونمو ایرونیم من
هرکی که پارسه داد بزن آره
هر کی که خواستش فریاد بزنه


هرکی که پارسه داد بزن آره
هر کی که خواستش فریاد بزنه
تکست آهنگ کامرون کارتیو ایرونیم

ایرونیم ایرونیم من
جوونمو ایرونیم من
ایرونیم ایرونیم من
جوونمو ایرونیم من
هرکی که پارسه داد بزن آره
هر کی که خواستش فریاد بزنه
هرکی که پارسه داد بزن آره
هر کی که خواستش فریاد بزنه

ایرونیم ایرونیم من
دنیا دنیا
جوونمو ایرونیم من
دنیا دنیا
ایرونیم ایرونیم من
دنیا دنیا
جوونمو ایرونیم من
دنیا دنیا

ترانه سرا : کامرون کارتیو




منبع:
http://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو