loading...

000000000

منو نزدیک تر حس کنیکم تنها و افسردمکسی من رونمی خونهمن احساس ورق خوردمبه من گرمی بده بایدیخ احساس من وا شهتو قلب من کسی بودهکجا رفته باید باشهمنونزدیک تر حس کنمن اون رویای منحوسممی دونم عشق تو نیستمدق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 شنبه 02 تیر 1397

منو نزدیک تر حس کن

یکم تنها و افسردم

کسی من رونمی خونه

من احساس ورق خوردم

به من گرمی بده باید



یخ احساس من وا شه

تو قلب من کسی بوده

کجا رفته باید باشه

منونزدیک تر حس کن

من اون رویای منحوسم

می دونم عشق تو نیستم

دقیقا حس معکوسم

به من حرفی بزن حرفی

از اون حرفای سنجیده

می گن با یک دوست دارم

دل هر سنگی لرزیده

باید حسم کنی حتما

باید باشی توی خونم

من از زیبای حست

به احساس تو مدیونم

بلرزون قلب تنهام رو

به من چیزی بگو چیزی ازمن

من احساس تورو می خوام باید حسم کنیحتما

منونزدیک تر حس کن

من اون رویای منحوسم

می دونم عشق تو نیستم

دقیقا حس معکوسم

به من حرفی بزن حرفی

از اون حرفای سنجیده

می گن با یک دوست دارم

دل هر سنگی لرزیده

تکست تقدیمی از

اندیوان به بچه های ویکی صدا دات او ار جی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو