loading...

000000000

,    متن اهنگ محلی خداوندا چرا تنها شدم من,    متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من از شکیلا,    متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من از شادمهر, &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 چهارشنبه 04 دی 1398



,    متن اهنگ محلی خداوندا چرا تنها شدم من
,    متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من از شکیلا
,    متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من از شادمهر
,    آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من شکیلا
,    آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من فریدون اسرایی
,    متن آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام
,    در این دنیا تک و تنها شدم من حمید هیراد
,    در این دنیا تک و تنها شدم من مسعود سعیدی
,    آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من شکیلا
,    متن ترانه های محلی

 

 

در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

من آن دیرآشنا را می شناسم
من آن شیرین ادا را می شناسم

محبت بین ما کار خدا بود
از این جا من خدا را می شناسم

خوشا روزی که این دنیا سرآید
قیامت با قیامِ محشر آید

بگیرم دامن عدل الهی
بپرسم کام عاشق کی برآید

چه بی اثر می خندم
چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

به ناکامی چرا رسوا شدم من
چرا عاشق چرا شیدا شدم من







برچسب ها متن اهنگ محلی خداوندا چرا تنها شدم من متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من از شکیلا متن آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من از شادمهر آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من شکیلا آهنگ در این دنیا تک و تنها شدم من فریدون اسرایی متن آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من عماد رام در این دنیا تک و تنها شدم من حمید هیراد در این دنیا تک و تنها شدم من مسعود سعیدی آهنگ در این دنیا تک وتنها شدم من شکیلا متن ترانه های محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو