loading...

000000000

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از آریو بند بنام سر به هوا دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن آهنگ : مرضیه جانقربان / تنظیم : مصطفی مومنی  Ari

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 دوشنبه 06 آبان 1398

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از آریو بند بنام سر به هوا

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ : مرضیه جانقربان / تنظیم : مصطفی مومنی 

Ario Band - Reza Hosseini & Mehdi Hosseini

Download Song By Ario Band - Sar Be Hava

***

متن آهنگ سر به هوا از آریو بند

***

من که بیقرارتم توی تَب و تابتم

 

من یه دیونه واسه تو پای ثابتم

دلبری که کارتِ دلم که هلاکته

میدونی عاشقتم همیشه کنارتم

شیطون سَر به هوا دلو میبری تا کجا

کی و مثل من داری که تو رو با دلش بخواد

بمون این یه دستوره از مردی که مغروره

مگه میتونم به جز تو کسه دیگرو بخوام

شیطون سَر به هوا دلو میبری تا کجا

کی و مثل من داری که تو رو با دلش بخواد

بمون این یه دستوره از مردی که مغروره

مگه میتونم به جز تو کسه دیگرو بخوام

عشق خوب و زیبا تویی جان لیلی هوا تویی

عشق خاص و جذاب تویی ..

دیونه این عشق منم رفته هوش از سَرم

آخه مَجنون این عشق منم ..

شیطون سَر به هوا دلو میبری تا کجا

کی و مثل من داری که تو رو با دلش بخواد

بمون این یه دستوره از مردی که مغروره

مگه میتونم به جز تو کسه دیگرو بخوام

شیطون سَر به هوا دلو میبری تا کجا

کی و مثل من داری که تو رو با دلش بخواد

بمون این یه دستوره از مردی که مغروره

مگه میتونم به جز تو کسه دیگرو بخوام

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :6.70MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو