loading...

000000000

,    دانلود اهنگ میخوام که تا دنیا دنیاست همه بدونن,    دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست با تو میمونم,    بیا تا دنیا دنیاست یه دنیا عاشق باشیم حسین مرادی, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 123 دوشنبه 01 مهر 1398


,    دانلود اهنگ میخوام که تا دنیا دنیاست همه بدونن
,    دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست با تو میمونم
,    بیا تا دنیا دنیاست یه دنیا عاشق باشیم حسین مرادی
,    دانلود اهنگ بدون عشق من دوست دارم تا دنيا دنياست
,    دانلود اهنگ عشق من بدون دوست دارم تا دنیا دنیاست این عشق پا برجاست
,    دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست ملانی
,    آهنگ عشق من دوست دارم تا دنیا دنیاست
,    دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست عاشقم من از آزیتا
,    دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست باهات میمونم

,   

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7

 

محاله بی تو دووم بیارم من که به جز تو هیچکسو ندارم

وقتیکه هستی همیشه هستم نباشی بی تو تمومه کارم

یه دنیا احساس تویه چشاته حس عجیبی تویه نگاته

واسم یه تصویر خیلی دلنشینه اونم که تصویره نازه خنده هاته

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم

تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم

تا دنیا دنیاست به پات میمونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام تا دنیا دنیاست

♫♫♫♫♫♫

فقط دلم میخواد که تو همیشه باشی واسم اون عشقه تو قصه ها شی

ترانه هامو برام بخونی دلم میخواد نیمه ی گمشدم تو باشی

فرشته ی من عزیزترینم چشماتو وا کن تا دنیامو ببینم

بگو همیشه عاشقم میمونی تا دنیا دنیاست به پات بشینم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم

تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم

تا دنیا دنیاست به پات میمونم

تا دنیا دنیاست عاشقت میمونم تا دنیا دنیاست واسه تو میخونم

مهربونم عزیز جونم تا دنیا دنیاست به پات میمونم

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام تا دنیا دنیاست

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام تا دنیا دنیاست







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام که تا دنیا دنیاست همه بدونن دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست با تو میمونم بیا تا دنیا دنیاست یه دنیا عاشق باشیم حسین مرادی دانلود اهنگ بدون عشق من دوست دارم تا دنيا دنياست دانلود اهنگ عشق من بدون دوست دارم تا دنیا دنیاست این عشق پا برجاست دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست ملانی آهنگ عشق من دوست دارم تا دنیا دنیاست دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست عاشقم من از آزیتا دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست باهات میمونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو