loading...

000000000

نمه بارون زدجای موهام چشام خیس شدنراستشو بخوای منم گیج شدمبس که با این قلب گلاویز شدمنمه بارون زد این قلبه آروم زداین کارو با من نکن با منه داغون نههر دفعه گفتی میری پای تو موندممن این دفعه از چشات عش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 شنبه 21 اردیبهشت 1398






نمه بارون زد
جای موهام چشام خیس شدن
راستشو بخوای منم گیج شدم
بس که با این قلب گلاویز شدم
نمه بارون زد این قلبه آروم زد
این کارو با من نکن با منه داغون نه
هر دفعه گفتی میری پای تو موندم
من این دفعه از چشات عشقتو خوندم
دوباره بارون منه دیوونه
دوباره موهاتو میزنی شونه


ما به هم قول دادیم
پای هم میمونیم
معلومه آره معلومه
دوباره بارون منه دیوونه
دوباره موهاتو میزنی شونه
ما به هم قول دادیم
پای هم میمونیم
معلومه آره معلومه
تکست آهنگ ساسی مانکن منه دیوونه

تو چشمات گیره منه و همیشه دلت پیشه منه
عاشقت شدم از همون اولین روزی که دیدمت
همیشه تو حال و هواتم شدم عاشق اون نگات
چقد خوب شد دیدمت
دلو به تو باختم الان فکر کنم یه چند ماهی میشه
تا ته دنیام بری عشقت باهات راهی میشه
تو که کنارمی و نگام میکنی دلم چه حالی میشه
اگه کنارم بمونی عالی میشه
دوباره بارون منه دیوونه
دوباره موهاتو میزنی شونه
ما به هم قول دادیم
پای هم میمونیم
معلومه آره معلومه
دوباره بارون منه دیوونه
دوباره موهاتو میزنی شونه
ما به هم قول دادیم
پای هم میمونیم
معلومه آره معلومه

ترانه سرا : ساسی مانکن


.texahang.org









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو