loading...

000000000

آهنگ دیشب تا سحر امیر آرامدیشب تا سحر خوابم نبرده تو می دونی تو می دونیفریاد دلم یادم نرفته تو می دونی تو می دونیتو خود طلوع نوری تو با من ولی دوریتو یک دنیا صفاییمنو دیوونه کردیمنو دیوونه کردیتو با ق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 پنجشنبه 23 اسفند 1397

آهنگ دیشب تا سحر امیر آرام

دیشب تا سحر خوابم نبرده تو می دونی تو می دونی
فریاد دلم یادم نرفته تو می دونی تو می دونی
تو خود طلوع نوری
تو با من ولی دوری
تو یک دنیا صفایی
منو دیوونه کردی
منو دیوونه کردی
تو با قصیده ای زیبا نشستی روی آهنگم
شروع تازه ای بودی برای این دل تنگم
برای این دل تنگم

من عاشق دو چشماتم
اسیر اون خنده هاتم
عطر شبنم رو تنت


بیا که بال و پرتم
من می خوام عاشق باشم
مجنون و دیوونت باشم
عاشقی کار منه
می خوام گرفتارت باشم
من اگه عاشق نبودم اینجوری تنها نبودم
شبا تا صبح توی کوچه برات آواز نمی خوندم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو