loading...

000000000

,    ,    متن آهنگ سعید شهروز دلم گرفته آسمون,    متن آهنگ دلم گرفته آسمون ازمحمدرضا کازرونی,    اهنگ دلم گرفته اسمون اپارات,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 پنجشنبه 11 بهمن 1397



,   
,    متن آهنگ سعید شهروز دلم گرفته آسمون
,    متن آهنگ دلم گرفته آسمون ازمحمدرضا کازرونی
,    اهنگ دلم گرفته اسمون اپارات
,    دلم گرفته آسمون ازخودتم خسته ترم
,    متن اهنگ دلم گرفته اسمون از ادمای شهرمون
,    آهنگ قدیمی دلم گرفته
,    دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم شکنجه میشم از خودم
,    دلم گرفته اسمون از خودتم خسته ترم اپارات
,    کد پیشواز دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم

دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم
شکنجه میشم ازخودم نمیتونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها روسینه ی من اومده
آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده
دلم گرفته آسمون ازخودتم خسته ترم
توروزگار بی کسی یه عمره که در به درم
حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم
من واسه آتیش زدن یه کوله بارشب، بسم
دلم گرفته آسمون یه کم منوحوصله کن
منوکه ازاین روزگاریه خورده کمترگله کن
منوبه بازی میگیرن عقربه های ساعتم
مرگ که تقدیم میکنه لحظه به لحظه لعنتم
آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن
نچرخ تاآروم بگیره یه آدم شکسته تر
دلم گرفته آسمون ازخودتم خسته ترم
توروزگاربی کسی یه عمرکه در به درم
آهای زمین یه لحظه تونفس نزن
http://sarkisozu.blogfa.com/post/35







برچسب ها متن آهنگ سعید شهروز دلم گرفته آسمون متن آهنگ دلم گرفته آسمون ازمحمدرضا کازرونی اهنگ دلم گرفته اسمون اپارات دلم گرفته آسمون ازخودتم خسته ترم متن اهنگ دلم گرفته اسمون از ادمای شهرمون آهنگ قدیمی دلم گرفته دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم شکنجه میشم از خودم دلم گرفته اسمون از خودتم خسته ترم اپارات کد پیشواز دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو