loading...

000000000

X متن آهنگ غربت مسعود سعیدی X تکست آهنگ غربت مسعود سعیدی X کد آهنگ غربت مسعود سعیدی X آهنگ غربت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ غربت X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 202 جمعه 14 دی 1397
X متن آهنگ غربت مسعود سعیدی X تکست آهنگ غربت مسعود سعیدی X کد آهنگ غربت مسعود سعیدی X آهنگ غربت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ غربت X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی

آهنگ غربت مسعود سعیدی - تکست موزیک

رفتن واسه من سخته ولی چاره ی کاره 
موندن دیگه اینجا واسه من فایده نداره 
با خاطره ها میشه دوباره زندگی کرد 
من میرم و خط می خورم از این دفتر درد 
گریه نکن که این نفس می گیره 
قلب من از دست غمت می میره

قصه من از اولش غمگین بود 
غصه نخور که دیگه قسمت این بود 
با رفتن من دنیا به آخر نرسیده 
غربت سخته اما کسی فردا رو ندیده 
شاید که دل تو با جدایی نمی سازه 
اما راه قلب من و تو همیشه بازه 

گریه نکن که این نفس می گیره 
قلب من از دست غمت می میره 
قصه من از اولش غمگین بود 
عصه نخور که دیگه قسمت این بود







برچسب ها متن آهنگ غربت مسعود سعیدی تکست آهنگ غربت مسعود سعیدی کد آهنگ غربت مسعود سعیدی آهنگ غربت مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ غربت مسعود سعیدی متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو