loading...

000000000

,    متن آهنگ رضا صادقی با خاطراتت چه کنم,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی,    بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 183 چهارشنبه 05 دی 1397



,    متن آهنگ رضا صادقی با خاطراتت چه کنم
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی
,    بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی
,    متن با خاطراتت چه کنم
,    دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320
,    بعد از تو با خاطراتت چه کنم
,    اهنگ بی تو با خاطراتت چه کنم
,    کد پیشواز بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی
,    اهنگ میخوام از تو بگذرم با خاطراتت چه کنم

 

♫♫ بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم
تو همونی که واسم ، یه روزی زندگی بودی
توی رویاهای من ، عشق همیشگی بودی
آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته
بی کسی عالمی داره ، واسه ما یه عادته
چه طور از یاد ببرم اون همه خاطراتمو
آخه با چه جراتی به دل بگم نمون ، برو
دل دیگه خسته شده ، به حرف من گوش نمی ده
چشم به راه تو می مونه ، همیشه غرق امیده
چشم به راه تو می مونه ، همیشه غرق امیده
بخوام از تو بگذرم ، من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم ، با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم

http://www.irmp3.ir







برچسب ها متن آهنگ رضا صادقی با خاطراتت چه کنم دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم با صدای رضا صادقی بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم رضا صادقی متن با خاطراتت چه کنم دانلود آهنگ بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی 320 بعد از تو با خاطراتت چه کنم اهنگ بی تو با خاطراتت چه کنم کد پیشواز بخوام از تو بگذرم بهنام صفوی اهنگ میخوام از تو بگذرم با خاطراتت چه کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو