loading...

000000000

,    متن آهنگ گل نفرست احمدرضا نبی زاده,    دانلود آهنگ واسه من گل نفرست عارف,    دانلود آهنگ واسه من گل نفرست ورژن جدید,    دانلود آهنگ واس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 دوشنبه 03 دی 1397


,    متن آهنگ گل نفرست احمدرضا نبی زاده
,    دانلود آهنگ واسه من گل نفرست عارف
,    دانلود آهنگ واسه من گل نفرست ورژن جدید
,    دانلود آهنگ واسه من گل نفرست با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ واسه من گل نفرست با صدای فرامرز اصلانی
,    احمدرضا نبی زاده گل نفرست ورژن جدید
,    دانلود موزیک ویدیو احمدرضا نبی زاده گل نفرست
,    آکورد آهنگ واسه من گل نفرست
,    دیگه از دوست دارم حرفی نزن فرامرز اصلانی

,   

 

♫♫ واسه من گل نفرست دیگه دوستت ندارم
نمی خوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم
می دونی میون ما هرچی بود گذشت و رفت
اون بهار آشنایی خیلی زود گذشت و رفت
دیگه از دوستت دارم حرفی نزن
آخه عشقی نیست میون تو و من
من و تو بنده این ما و منیم
اما عشق یعنی با هم یکی شدن
از دلم می پرسم آیا تو رو می بینم دوباره
می پیچه صدات تو گوشم که با خنده میگی آره
خنده های تو فریب گر یه های تو دروغ
تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ
دیگه از دوستت دارم حرفی نزن
آخه عشقی نیست میون تو و من
من و تو بنده این ما و منیم
اما عشق یعنی با هم یکی شدن

http://www.irmp3.ir/lyric/3287/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D9%84-%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%86%D8%A8%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87







برچسب ها متن آهنگ گل نفرست احمدرضا نبی زاده دانلود آهنگ واسه من گل نفرست عارف دانلود آهنگ واسه من گل نفرست ورژن جدید دانلود آهنگ واسه من گل نفرست با کیفیت 320 دانلود اهنگ واسه من گل نفرست با صدای فرامرز اصلانی احمدرضا نبی زاده گل نفرست ورژن جدید دانلود موزیک ویدیو احمدرضا نبی زاده گل نفرست آکورد آهنگ واسه من گل نفرست دیگه از دوست دارم حرفی نزن فرامرز اصلانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو