loading...

000000000

,    متن اهنگ یار جونی فرزاد نصرتی,    یار جونی از فرزاد نصرتی,    آهنگ یار جونی فرزاد نصرتی,    دانلود آهنگ یار جونی اومدی تو زندگیم یهو شد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 سه شنبه 01 آبان 1397



,    متن اهنگ یار جونی فرزاد نصرتی
,    یار جونی از فرزاد نصرتی
,    آهنگ یار جونی فرزاد نصرتی
,    دانلود آهنگ یار جونی اومدی تو زندگیم یهو شدی عشقم
,    دانلود آهنگ جدید یار جونی
,    دانلودآهنگ یار جونی اومده
,    یار جونی یار جونی
,    دانلود آهنگ یار جونی فرزاد نصرتی
,    دانلود اهنگ یار جونی اومده تو زندگیم

متن آهنگ یار جونی فرزاد نصرتی

یار جونی یار جونی یار جونی

یار جونی اومده تو زندگیم

یه هویی شدی عشقم

بیا و دوری نکن پیشم بمون بیا جلوی چشمم

تو که دنیای منی عشق منی جونه منی با من باش

تو فقط باشو بزار حسودامون کور شن

باز داره بارون میاد من دوست دارم زیاد

چند وقته ندیدمت این دلم تورو میخواد

باز داره بارون میاد من دوست دارم زیاد  من دوست دارم زیاد  من دوست دارم زیاد

یار جونی یار جونی یار جونی یار جونی بگو مال من میمونی بگو مال من میمونی

یار جونی یار جونی یار جونی یار جونی بگو مال من میمونی بگو مال من میمونی

اونقده خاطره دارم با تو که دلم تا آخر عمر گیره

یه جوری که با خنده های تو این دلم عاشق شده داره میمیره

اونقده خاطره دارم با تو که دلم تا آخر عمر گیره

یه جوری که با خنده های تو این دلم عاشق شده داره میمیره

یار جونی یار جونی یار جونی یار جونی بگو مال من میمونی بگو مال من میمونی

یار جونی یار جونی یار جونی یار جونی بگو مال من میمونی بگو مال من میمونی


دانلود آهنگ فرزاد نصرتی یار جونی

Farzad Nosrati – Yare Jooni 320

Farzad Nosrati – Yare Jooni 128

 

http://www.teh-dl.ir/







برچسب ها متن اهنگ یار جونی فرزاد نصرتی یار جونی از فرزاد نصرتی آهنگ یار جونی فرزاد نصرتی دانلود آهنگ یار جونی اومدی تو زندگیم یهو شدی عشقم دانلود آهنگ جدید یار جونی دانلودآهنگ یار جونی اومده یار جونی یار جونی دانلود آهنگ یار جونی فرزاد نصرتی دانلود اهنگ یار جونی اومده تو زندگیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو