دانلود آهنگ جدید نیما ترکی رفتی

Download New Music Nima Torki Rafti

آهنگ نیما ترکی بنام رفتی

میری بی تفاوت شدی این روزا میری و میگذری از اونیکه واسه ی تو روزی هزار بار میمیره

هیشکی مثه من واسه تو نمیشه عاشقت بمونه همیشه فکر تو از سرم یه لحظه نمیره

ترانه:سعید بدوی + آهنگ و تنظیم:رامین بی باک

دانلود آهنگ جدید نیما ترکی رفتی

 

متن آهنگ رفتی از نیما ترکی

رفتی با این که میدیدی وابسته شده دل من به دل تو

Rafti ba in ke mididi vabaste shode dele man be dele to

دنیا نباشی دلگیره میمیره رویای من بدون تو

Donya nabashi delgire mimire royaye man bedoone to

میری بی تفاوت شدی این روزا میری و میگذری از اونیکه واسه ی تو روزی هزار بار میمیره

Miri bi tafavot shodi in rooza miriyo migzari az oni ke vaseye to roozi hezar baz mimire

هیشکی مثه من واسه تو نمیشه عاشقت بمونه همیشه فکر تو از سرم یه لحظه نمیره

Hishki mese man vase to nemishe asheghet bemone hamishe fekre to az saram ye lahze nemire

ترانه آهنگ رفتی از نیما ترکی

ترسم از همچین روزایی بود از این که با فکر تو همخونه شم

Tarsam az hamchin roozayi bod az in ke ba fekre to hamkhone sham

نیستی میرسه یه روزی از غم ندیدنت دیوونه شم

Nisti mirese ye roozi az ghame nadidanet divoone sham

میری بی تفاوت شدی این روزا میری و میگذری از اونیکه واسه ی تو روزی هزار بار میمیره

Miri bi tafavot shodi in rooza miriyo migzari az oni ke vaseye to roozi hezar baz mimire

هیشکی مثه من واسه تو نمیشه عاشقت بمونه همیشه فکر تو از سرم یه لحظه نمیره

Hishki mese man vase to nemishe asheghet bemone hamishe fekre to az saram ye lahze nemire