loading...

000000000

آهنگ هرگز فرزیندانلود آهنگ  هرگز فرزین,دانلود آهنگ  هرگز فرزین کیفیت 320,دانلود آهنگ  هرگز فرزین ریمیکس Remix,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,کد آوای انتظار همراه اول  هرگز فرز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 چهارشنبه 28 شهریور 1397

آهنگ هرگز فرزین
دانلود آهنگ  هرگز فرزین,دانلود آهنگ  هرگز فرزین کیفیت 320,دانلود آهنگ  هرگز فرزین ریمیکس Remix,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,کد آوای انتظار همراه اول  هرگز فرزین,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هرگز فرزین,دانلود موزیک جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هرگز فرزین,متن آهنگ  هرگز فرزین,
خدا خدا خدایا اگر به کام من 
جهان نگردانی جهان بسوزانم
اگرخدا خدایا مرا بگریانی 
من آسمانت را زغم بگریانم
منم که در دل ز نا مرادی فسانه ها دارم منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم


بی تو بر دل عشقی هرگز نمی بندم

دنیا فروغ آرزوها که رنج جستجو را پایان تویی

تو بیا که بی تو آه سردم که بی تو موج دردم درمان تویی
منم که در دل ز نا مرادی فسانه ها دارم منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم
بی تو بر دل عشقی هرگز نمی بندم







برچسب ها دانلود آهنگ هرگز فرزین دانلود آهنگ هرگز فرزین کیفیت 320 دانلود آهنگ هرگز فرزین ریمیکس Remix دانلود آهنگ جدید Download New Music کد آوای انتظار همراه اول هرگز فرزین کد آهنگ پیشواز ایرانسل هرگز فرزین دانلود موزیک جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول هرگز فرزین متن آهنگ هرگز فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو