loading...

000000000

 آهنگ نگی جایی مهدی مقدم دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم کیفیت 320,متن آهنگ نگی جایی مهدی مقدم,دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول نگی جایی مهدی مقدم,دانلود آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 96 دوشنبه 19 شهریور 1397

 آهنگ نگی جایی مهدی مقدم
 دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم کیفیت 320,متن آهنگ نگی جایی مهدی مقدم,دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول نگی جایی مهدی مقدم,دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگی جایی مهدی مقدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگی جایی مهدی مقدم,
چقدر نازی، چه چشمایی
شدم عاشق، نگی جایی
بیا پیشم، بیا اینجا
یه وقت نبینم تنهایی!

شدم عاشق، نگی جایی...

تو هستی واسه من خیلی تماشایی
بذار دستاتو تو دستام، چه دستایی!


بگو تا آخرش با من همین‌جایی
برای من یه دنیایی
شدم عاشق، نگی جایی...


چقدر نازی، چه چشمایی
شدم عاشق، نگی جایی
بیا پیشم، بیا اینجا
یه وقت نبینم تنهایی!

شدم عاشق، نگی جایی...







برچسب ها دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم کیفیت 320 متن آهنگ نگی جایی مهدی مقدم دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول نگی جایی مهدی مقدم دانلود آهنگ نگی جایی مهدی مقدم کد آهنگ پیشواز همراه اول نگی جایی مهدی مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگی جایی مهدی مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو