loading...

000000000

می دونم سرت شلوغه نگو نهدیگه عشق تو دروغه نگو نهمی دونم ستاره های عشق تودیگه سرد و بی فروغه نگو نهمن از اون چشمات این و خوب می دونمتو دلت یه چند روزی رو مهمونماگه گنج قارون و بهت بدمدست من نمک نداره م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 145 دوشنبه 19 شهریور 1397

می دونم سرت شلوغه نگو نه
دیگه عشق تو دروغه نگو نه
می دونم ستاره های عشق تو
دیگه سرد و بی فروغه نگو نه
من از اون چشمات این و خوب می دونم
تو دلت یه چند روزی رو مهمونم
اگه گنج قارون و بهت بدم


دست من نمک نداره می دونم


می دونم دوسم نداری نگو  نه
یه عشق دیگه ای داری نگو نه
می دونم یه روزی از همین روزا
می ری و تنهام می زاری نگو نه


می دونم دوسم نداری نگو  نه
یه عشق دیگه ای داری نگو نه
می دونم یه روزی از همین روزا
می ری و تنهام می زاری نگو نه



با غریبه ها نشستی نگو نه
صد دفعه توبه شکستی نگو نه
با دل عاشق وبی قرار من
عهد عاشقی نبستی نگو نه

نگو درس عاشقی نمی دونی
تو که قصه ی من و خوب می دونی
 تو شبا چند تا ستارره بشمارم
یه ذره این دل و قابل بدونی

 
می دونم دوسم نداری نگو  نه
یه عشق دیگه ای داری نگو نه
می دونم یه روزی از همین روزا
 می ری و تنهام میزاری نگو نه

 می دونم دوسم نداری نگو  نه
یه عشق دیگه ای داری نگو نه
می دونم یه روزی از همین روزا
می ری و تنهام میزاری نگو نه

 







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول نگو نه یاسین احمدی دانلود آهنگ نگو نه یاسین احمدی کد آهنگ پیشواز همراه اول نگو نه یاسین احمدی دانلود آهنگ نگو نه یاسین احمدی کیفیت 320 دانلود آهنگ نگو نه یاسین احمدی رمیکس Remix متن آهنگ نگو نه یاسین احمدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگو نه یاسین احمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو