loading...

000000000

 آهنگ می ترسم ناصر صدر » ترانه سرا ( محمد فراهانی )» تنظیم : شاهین خسرو آبادیمی ترسم این احساس تو ، حسی که عاشق هنوزآخر به دست روزگار ، ساده عوض بشه یه روزمی ترسم این برق چشات که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 یکشنبه 11 شهریور 1397

 آهنگ می ترسم ناصر صدر
 » ترانه سرا ( محمد فراهانی )
» تنظیم : شاهین خسرو آبادی
می ترسم این احساس تو ، حسی که عاشق هنوز
آخر به دست روزگار ، ساده عوض بشه یه روز
می ترسم این برق چشات که روشن توی شبام
یه شب به خواست روزگار ، کوه آتیش شه زیر پام


می ترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسم رو بیشتر می کنی ، وقتی نمی گی با منی
می ترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسم رو بیشتر می کنی ، وقتی نمی گی با منی

وقتی این روزها می دونم مثل خودم خیلی کمه
بی اعتمادم نه به تو ، بی اعتمادم به همه
بدبینی من به تو نیست اگه دارم شک می کنم
من این روزها به سادگی ، به چشمامم شک می کنم

می ترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسم رو بیشتر می کنی ، وقتی نمی گی با منی
می ترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسم رو بیشتر می کنی ، وقتی نمی گی با منی
می ترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسم رو بیشتر می کنی ، وقتی نمی گی با منی
می ترسم از تنها شدن ، از این نگاه رفتنی
ترسم رو بیشتر می کنی ، وقتی نمی گی با








برچسب ها دانلود آهنگ می ترسم ناصر صدر کیفیت 320 دانلود آهنگ می ترسم ناصر صدر رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول می ترسم ناصر صدر متن آهنگ می ترسم ناصر صدر کد آوای انتظار همراه اول می ترسم ناصر صدر دانلود آهنگ می ترسم ناصر صدر کد آهنگ پیشواز ایرانسل می ترسم ناصر صدر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو