loading...

000000000

 آهنگ می خواستمت جمشید - تکست موزیک » شاعر : جواد شریف پور» آهنگ ساز : جمشید» تنظیم : فرد میرزا دانلود موزیک ویدیو می خواستمتبا من نبودی، .....تو اگه رفتی هر کجامن همه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 116 یکشنبه 11 شهریور 1397

 آهنگ می خواستمت جمشید - تکست موزیک
 » شاعر : جواد شریف پور
» آهنگ ساز : جمشید
» تنظیم : فرد میرزا
 
دانلود موزیک ویدیو می خواستمت
با من نبودی، .....
تو اگه رفتی هر کجا
من همه حرفا یادمه
دل اگه کم داره تورو


قصه تو زیادمه
با من نبودی، می خواستمت...
می خواستمت می خواستمت


عاشق نبودی می خواستمت
یکی یکی پُلا رو شکستی رفتی بی من
موندی شب وروز به شور و شوق رفتن

با من نبودی، .....
تو اگه رفتی هر کجا
من همه حرفا یادمه
دل اگه کم داره تورو
قصه تو زیادمه
با من نبودی، می خواستمت...
می خواستمت می خواستمت

عاشق نبودی می خواستمت







برچسب ها دانلود آهنگ می خواستمت جمشید کد آهنگ پیشواز همراه اول می خواستمت جمشید کد آوای انتظار همراه اول می خواستمت جمشید کد آهنگ پیشواز ایرانسل می خواستمت جمشید دانلود آهنگ می خواستمت جمشید رمیکس Remix دانلود آهنگ می خواستمت جمشید کیفیت 320 متن آهنگ می خواستمت جمشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو