loading...

000000000

 آهنگ مهره مار سعید آسایشعشق تو دروغ بود دیگهنه دیگه نه من نه تو دیگهمیخوام اسمتو فراموش کنمآتیشتو خاموش کنمهوس تو چشمات میگهبرق روی لبهات میگهعشقمو به بازی گرفتیخانم منو اشتباهی گرفتیدیگه میدونم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 جمعه 09 شهریور 1397

 آهنگ مهره مار سعید آسایش

عشق تو دروغ بود دیگه
نه دیگه نه من نه تو دیگه
میخوام اسمتو فراموش کنم
آتیشتو خاموش کنم
هوس تو چشمات میگه


برق روی لبهات میگه
عشقمو به بازی گرفتی
خانم منو اشتباهی گرفتی
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
بابا مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
اگه مهره مار نداشتی
چشای سیاه نداشتی
نگاه بلا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی

تو دلا که جا نداشتی
عشقمون رسید آخرش
کی آخه میشه باورش
دل منو بم پس بدی
یا که منو از دست بدی
نگو که دلت با منه
نگو که دلت میشکنه
این همه دروغ بسه دیگه
نه دیگه نه من نه تو دیگه
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
بابا مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری

اگه مهره مار نداشتی
چشای سیاه نداشتی
نگاه بلا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
مهره مار دارم تو دلبری
اما میگذرم از عشق من همش سر سری
آره مهره مار دارم تو دلبری
اما میگذرم از عشق من همش سر سری
اگه مهره مار نداشتی
چشای سیاه نداشتی
نگاه بلا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
مهره مار دارم







برچسب ها دانلود آهنگ مهره مار سعید آسایش رمیکس Remix دانلود آهنگ مهره مار سعید آسایش دانلود آهنگ مهره مار سعید آسایش کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول مهره مار سعید آسایش کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهره مار سعید آسایش متن آهنگ مهره مار سعید آسایش کد آهنگ پیشواز همراه اول مهره مار سعید آسایش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو