loading...

000000000

عشقی که با تو شد تو قلبم پیداحسش می کردم تو خواب و رویانبودی، ندیدی، تنهای تنهامعشقت توی قلبم یعنی عشق ماعشق من جون من از تو می خونمناز چشمای تو آتیش زد به جونمعشق من جون من قلبم می لرزهمی دونی نباشی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 یکشنبه 21 مرداد 1397

عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و رویا

نبودی، ندیدی، تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق ما
عشق من جون من از تو می خونم
ناز چشمای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
می دونی نباشی دنیا نمی ارزه


عشقی که با تو شد تو قلبم پیدا
حسش می کردم تو خواب و رویا
.

.

.


نبودی، ندیدی، تنهای تنهام
عشقت توی قلبم یعنی عشق ما
عشق من جون من از تو می خونم
ناز چشمای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
می دونی نباشی دنیا نمی ارزه

عشق ما!

عشق من جون من از تو می خونم
ناز چشمای تو آتیش زد به جونم
عشق من جون من قلبم می لرزه
می دونی نباشی دنیا نمی ارزه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو