loading...

000000000

آهنگ صدات کردم آرش دلفان|xNice|صدات کردم جوابمو نمیدیکمی به حرفام تو بها نمیدییه جمله ی دوست دارم نمی گیهر چی که تو دلت داری اونم بهم نمی گیچه جور باید بهت بگمدست از تو بر نمی دارممی خوام که فریا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 135 پنجشنبه 18 مرداد 1397

آهنگ صدات کردم آرش دلفان|xNice|
صدات کردم جوابمو نمیدی
کمی به حرفام تو بها نمیدی
یه جمله ی دوست دارم نمی گی
هر چی که تو دلت داری 
اونم بهم نمی گی
چه جور باید بهت بگم
دست از تو بر نمی دارم
می خوام که فریاد بزنم 
بگم که عاشقت منم


چه جور باید بهت بگم
دست از تو بر نمی دارم
می خوام که فریاد بزنم 
بگم که عاشقت منم
می خوام که باتو باشم
فقط با تو 
فقط با تو

بمیرمو فدا شم
فقط با تو 
فقط با تو
می خوام که با تو باشم
فقط با تو 
فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو 
فقط با تو

صدات کردم جوابمو نمیدی
کمی به حرفام تو بها نمیدی
یه جمله ی دوست دارم نمی گی
هر چی که تو دلت داری 
اونم بهم نمی گی
چه جور باید بهت بگم
دست از تو بر نمی دارم
می خوام که فریاد بزنم 
بگم که عاشقت منم
می خوام که با تو باشم
فقط با تو 
فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو 
فقط با تو
می خوام که با تو باشم
فقط با تو 
فقط با تو
بمیرمو فدا شم
فقط با تو 
فقط با تو







برچسب ها متن آهنگ صدات کردم آرش دلفان کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدات کردم آرش دلفان دانلود آهنگ صدات کردم آرش دلفان کیفیت 320 دانلود آهنگ صدات کردم آرش دلفان رمیکس Remix دانلود آهنگ صدات کردم آرش دلفان کد آهنگ پیشواز همراه اول صدات کردم آرش دلفان کد آوای انتظار همراه اول صدات کردم آرش دلفان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو