loading...

000000000

 آهنگ شناختمت جمشید - تکست موزیک » شاعر : جواد شریف پور» آهنگ ساز : شادمهر عقیلی» تنظیم : شادمهر عقیلی دانلود موزیک ویدیو شناختمتشناختمت/ شناختمت !شناختمت/ شناختمت !تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 چهارشنبه 17 مرداد 1397

 آهنگ شناختمت جمشید - تکست موزیک
 » شاعر : جواد شریف پور
» آهنگ ساز : شادمهر عقیلی
» تنظیم : شادمهر عقیلی
 
دانلود موزیک ویدیو شناختمت
شناختمت/ شناختمت !
شناختمت/ شناختمت !


تو اگه رفتی هر کجا
من همه حرفا یادمه
دل اگه کم داره تو رو
غصه ی تو زیادمه

یادت می آد که بی صدا
تو با چشات حرف می زدی !؟
گناه من ، نگاه تو
چی شد شدی به این بدی !؟


با من نبودی
شناختمت/ شناختمت !
عاشق نبودی
شناختمت/ شناختمت !

یکی یکی پلا رو
شکستی رفتی بی من
گذشتی از شب و روز
به شور و شوق رفتن

ببین چه خوابی دیدی٬
چه قصه ای شنیدی
که خوب منو ندیدی٬
تو موقع شکستن 

با من نبودی
شناختمت/ شناختمت !
عاشق نبودی
شناختمت/ شناختم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو