loading...

000000000

,    دانلود آهنگهای قدیمی محمدرضا گلزار,    دانلود فول آلبوم محمدرضا گلزار,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چطوری دیوونه,    دانلود اهنگ جدید م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    دانلود آهنگهای قدیمی محمدرضا گلزار
,    دانلود فول آلبوم محمدرضا گلزار
,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چطوری دیوونه
,    دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار و مازیار فلاحی
,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه
,    اهنگ محمدرضا گلزار لعنتی
,    دانلود اهنگ محمد رضا گلزار همه چی ارومه
,    دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون
,    آهنگ محمدرضا گلزار عاشق نبودی
,   

کجا برم دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و سینا سرلک
Download New Music By Mohammadreza Golzar (Ft Sina Sarlak) Called Koja Beram

دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و سینا سرلک به نام کجا برم با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ کجا برم

 

دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار و سینا سرلک به نام کجا برم عکس جدید محمد رضا گلزار و سینا سرلک عکس ها و موزیک های جدید محمد رضا گلزار و سینا سرلک

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ محمد رضا گلزار و سینا سرلک کجا برم

 

وقتی میری تنهامو نمیگیری دستامو به کی بگم

وقتی میری داغونم حالمو نمیدونم به کی بگم

بعد تو من دردامو غصه های شب هامو به کی بگم

بدون تو میترسم تو حواست نیست اصلا به کی بگم

بیا چشام به این دره بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیاره

بیا چشام به این دره بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیاره

♫♫♫

وقتی میری تنهامو نمیگیری دستامو به کی بگم

وقتی میری داغونم حالمو نمیدونم به کی بگم

بعد تو من دردامو غصه های شب هامو به کی بگم

بدون تو میترسم تو حواست نیست اصلا به کی بگم

بیا چشام به این دره بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیاره

بیا چشام به این دره بدون تو نمیگذره شبایی که خرابه حالم

کجا برم که بعد تو خیابونای شهر من نگاتو یاد من نیاره

 http://nicmusic.net/1397/03/koja-beram/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگهای قدیمی محمدرضا گلزار دانلود فول آلبوم محمدرضا گلزار دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چطوری دیوونه دانلود اهنگ جدید محمدرضا گلزار و مازیار فلاحی دانلود آهنگ محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه اهنگ محمدرضا گلزار لعنتی دانلود اهنگ محمد رضا گلزار همه چی ارومه دانلود آهنگ محمدرضا گلزار چه خوبه دنیامون آهنگ محمدرضا گلزار عاشق نبودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو