loading...

000000000

,    دانلود آهنگ دوست دارم عاشق بشم با تو از لیلا فروهر,    دانلود آهنگ لیلا فروهر با تو 320,    دانلود اهنگ دارم عاشق میشم با تو لیلا فروهر,  &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 جمعه 22 تیر 1397

,    دانلود آهنگ دوست دارم عاشق بشم با تو از لیلا فروهر
,    دانلود آهنگ لیلا فروهر با تو 320
,    دانلود اهنگ دارم عاشق میشم با تو لیلا فروهر
,    دانلود آهنگ لیلا فروهر با تو کیفیت 320
,    دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر با تو 320
,    لیلا فروهر با تو mp3 دانلود
,    دانلود اهنگ با تو لیلا فروهر ویکی صدا
,    دانلود آهنگ با تو از لیلا فروهر با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ با تو لیلا فروهر mp3

متن آهنگ با تو از لیلا فروهر :



دلم میخواد عاشق بشم با تو

بگو چطور بیام تو دنیاتو

دلم میخواد محرم قلبت شم

به من بگی تموم حرفاتو

دوست دارم حالت چشماتو

گردی عطر نفسهاتو

کاش بدی هدیه به قلب من

گل لبخند رو لبهاتو

ازم نگیر نگاتو ؛ حس خوش صداتو

دیوونه بازیاتو ، گریه و خنده‌هاتو

تو رو دوست دارم ای کس و کارم

نمیتونم چشم من ازت بردارم

خود رویامی‌همه دنیامی

همه زندگیمو و امید فردامی

ازم نگیر نگاتو ؛ حس خوش صداتو

دیوونه بازیاتو ، گریه و خنده‌هاتو

دلم میخواد عاشق بشم با تو

بگو چطور بیام تو دنیاتو

دلم میخواد محرم قلبت شم

به من بگی تموم حرفاتو

دوست دارم حالت چشماتو

گردی عطر نفسهاتو

کاش بدی هدیه به قلب من

گل لبخند رو لبهاتو

ازم نگیر نگاتو ؛ حس خوش صداتو

دیوونه بازیاتو ، گریه و خنده‌هاتو

 

https://hammihan.com/post/1685137







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم عاشق بشم با تو از لیلا فروهر دانلود آهنگ لیلا فروهر با تو 320 دانلود اهنگ دارم عاشق میشم با تو لیلا فروهر دانلود آهنگ لیلا فروهر با تو کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید لیلا فروهر با تو 320 لیلا فروهر با تو mp3 دانلود دانلود اهنگ با تو لیلا فروهر ویکی صدا دانلود آهنگ با تو از لیلا فروهر با لینک مستقیم دانلود آهنگ با تو لیلا فروهر mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو