loading...

000000000

متن آهنگ ماکان بند رفتهمراه با دانلود آهنگ ماکان بند رفت Text  Music Macan Band Raft  کجا بی من بی معرفت میری بگو بازکجا بی رحم قلبم شده آهنگ بی سازتو جات اینجاست تو خونه ای که من بمونم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 سه شنبه 12 تیر 1397



متن آهنگ ماکان بند رفت

همراه با دانلود آهنگ ماکان بند رفت

 Text  Music Macan Band Raft 

کجا بی من بی معرفت میری بگو باز
کجا بی رحم قلبم شده آهنگ بی ساز
تو جات اینجاست تو خونه ای که من بمونم
شدم حساس و بی منطق نگو بی تو بتونم
دیگه گذشت آب از سرم دیوونه شد رفت


اون آدم مغرور و خودخواه بچه شد رفت
هرکی میتونه از تو چشمای پر عشقم
اینو بخونه که کنارت تو بهشتم
دیگه گذشت آب از سرم دیوونه شد رفت
اون آدم مغرور و خودخواه بچه شد رفت
هرکی میتونه از تو چشمای پر عشقم
اینو بخونه که کنارت تو بهشتم
تکست آهنگ ماکان بند رفت




منبع:
http://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو