loading...

000000000

متن آهنگ  حسین توکلی جذابهمراه با دانلود آهنگ حسین توکلی جذابText  Music Hosein Tavakoli Jazab وای نگا نگاشواون خنده هاشووای بیاین ببینین ناز و اداشومنو میکشه حالت چشاتکیو میتونم بیارم به جا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 سه شنبه 12 تیر 1397



متن آهنگ  حسین توکلی جذاب

همراه با دانلود آهنگ حسین توکلی جذاب

Text  Music Hosein Tavakoli Jazab

وای نگا نگاشو
اون خنده هاشو
وای بیاین ببینین ناز و اداشو
منو میکشه حالت چشات
کیو میتونم بیارم به جات


منو میکشه خطی که وقتی
میخندی میوفته گوشه ی لبات
چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو
عاشق کی شم که باشه حتی یه ذره سر از تو
چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو
بگو دست کی تو دنیا من بدم عاشق تر از تو
چرا من دورت نگردم
آخه من دورت بگردم
تکست آهنگ حسین توکلی جذاب

عشق من حرف نداره کی میتونه حرف دراره
کی میتونه واسه من یکی مثه تو بیاره
بس که جذابی برام جز تو نمیبینه چشام
تو خودت نمیدونی چجوری من تورو میخوام
چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو
عاشق کی شم که باشه حتی یه ذره سر از تو
چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو
بگو دست کی تو دنیا من بدم عاشق تر از تو
چرا من دورت نگردم
آخه من دورت بگردم

ترانه سرا : معصومه رضایی زاده




منبع:
http://www.texahang.org








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو