loading...

000000000

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از امین حیایی بنام دیوونه میسازی دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ ترانه سرا و موزیک : دوانش / تنظیم : مسعود جهانی Download 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 47 دوشنبه 06 آبان 1398

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از امین حیایی بنام دیوونه میسازی

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

ترانه سرا و موزیک : دوانش / تنظیم : مسعود جهانی

Download Song By Amin Hayaei - Divoone Misazi 

***

متن آّهنگ دیوونه میسازی از امین حیایی

***

آرومه کنار تو دلم آرومه

 

نباشی پیشه دل آشوبه

دیوونه ی تو بودنم خوبه

خوشحالم از اینکه دارمت خوشحالم

اگه بگذره هر چند سالم

عشق تو تویه قلبمم دارم

دیوونه میسازی از من عاقل

وقتی که میخندی میشه دل عاشق

وقتی که میبینم دل به من بستی

انگار به من دنیارو دادن دو دستی

دیوونه میسازی از من عاقل

وقتی که میخندی میشه دل عاشق

وقتی که میبینم دل به من بستی

انگار به من دنیارو دادن دو دستی

پر میکشه دلم واست

دوری از تو نیست که راحت

تو قلبه من واسه ی تو

تا ابد همیشه جا هست

دیوونه میسازی از من عاقل

وقتی که میخندی میشه دل عاشق

وقتی که میبینم دل به من بستی

انگار به من دنیارو دادن دو دستی

دیوونه میسازی از من عاقل

وقتی که میخندی میشه دل عاشق

وقتی که میبینم دل به من بستی

انگار به من دنیارو دادن دو دستی

***

دانلود با کیفیت 320

حجم : 6.08MB

دانلود با کیفیت 128

حجم : 2.47MB

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو