loading...

000000000

,    تکست آهنگ ست فایر ادل,    متن آهنگ ادل و سلنا گومز.,    معنی اهنگ ادل rain,    آهنگ مدرن تاکینگ ادل,    دانلود آهنگ adel

♥حسـ ــین♥ بازدید : 41 چهارشنبه 03 مهر 1398



,    تکست آهنگ ست فایر ادل
,    متن آهنگ ادل و سلنا گومز.
,    معنی اهنگ ادل rain
,    آهنگ مدرن تاکینگ ادل
,    دانلود آهنگ adele live performance
,    متن اهنگ rain
,    دانلود ریمیکس آهنگ set fire to the rain از adele با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ set fire to the rain ترجمه
,    وقتی بارون صورتت رو نوازش میکنه ادل

,   

I let it fall, my heart

اجازه دادم قلبم سقوط کنه

And as it fell, you rose to claim it

و زمانی که سقوط داشت کرد تو سیع کردی درستش کنی

It was dark and I was over

اون جا تاریک بود و من  داشتم نابود  میشدم

Until you kissed my lips and you saved me

تا وقتی که تو لب هامو بوسیدی و منو امن نگه داشتی

My hands, they're strong

دستهای من قوی بودن

But my knees were far too weak

اما زانو هام خیلی سست بودن

To stand in your arms

برای مقاومت تو بازو های تو

Without falling to your feet

بدون اینکه به پاهات بیفتم

But there's a side to you that I never knew, never knew

اما درباره ی تو چیزی  هست که من هیچ وقت متوجهش نشدم هیچ وقت نفهمیدم

 هیچ وقت نفهمیدم
 
All the things you'd say, they were never true, never true

تموم چیزایی که گفتی هیچ وقت راست نبودن هیچ وقت راست نبودن

And the games you play, you would always win, always win

و تو توم بازی ها میخواستی همیشه برنده باشی همیشه برنده باشی

But I set fire to the rain

اما من بارون رو به اتش زدم

Watched it pour as I touched your face

و جاری شدنش رو در حای که صورتتو لمس میکردم نگاه کردم

Let it burn while I cry

اجازه میدم شعله ور بشه وقتی من گریه میکنم
'

Cause I heard it screaming out your name, your name

چون من شنیدم بارون اسم تورو فریاد میزد اسم تورو

When laying with you

وقتی من با تو دراز کشیدم

I could stay there, close my eyes

میتونستم اونجا بمونم و چشمام رو ببندم

Feel you here, forever

و تورو واسه همیشه اینجا احساس کنم

You and me together, nothing is better

من و تو همیشه باهم... چیزی بهتر ا این وجودنداره

 

تکرررای

'Cause there's a side to you that I never knew, never knew


All the things you'd say, they were never true, never true

And the games you'd play, you would always win, always win

But I set fire to the rain

Watched it pour as I touched your face

Let it burn while I cried
'

Cause I heard it screaming out your name, your name

I set fire to the rain

And I threw us into the flames

و من خودمونو توتب عشق گذاشتم

Where I felt somethin' die, 'cause I knew that

اونجا بود که چیزی مثل مردن رو حس کردم چون من میدونستم

That was the last time, the last time

این آخرین باره اخرین بار

Sometimes I wake up by the door

گاهی اوقات که تنها از خواب پا میشم

Now that you've gone, must be waiting for you

حالا که تو رفتی پس باید منتظرت بمونم

Even now when it's already over

مخصوصا الان که این عشق تموم شده

I can't help myself from looking for you

من نمیتونم کمکی به خودم بکنم که دنبال تو نگردم!

 تکررررراری

I set fire to the rain

Watched it pour as I touched your face

Let it burn while I cried
'

Cause I heard it screaming out your name, your name

I set fire to the rain

And I threw us into the flames

Where I felt somethin' die


'Cause I knew that that was the last time, the last time, oh

http://www.nazaninlyrics.blogfa.com/post/3

Oh, no


Let it burn, oh

اجازه بده شعله ور بشه

Let it burn

اجازه بده شعله ور بشه

Let it burn







برچسب ها تکست آهنگ ست فایر ادل متن آهنگ ادل و سلنا گومز. معنی اهنگ ادل rain آهنگ مدرن تاکینگ ادل دانلود آهنگ adele live performance متن اهنگ rain دانلود ریمیکس آهنگ set fire to the rain از adele با کیفیت 320 دانلود آهنگ set fire to the rain ترجمه وقتی بارون صورتت رو نوازش میکنه ادل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو