loading...

000000000

  اجازه هست اجازه هست اجازه هست که قلبمو برات چراغونی کنم پیش نگاه عاشقت چشمام و قربونی کنم اجازه میدی تا ابد سر بذارم رو شونه هات روزی هزار دفه بگم ، بگم که میمیرم برات میمیرم برات اجازه د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 سه شنبه 11 تیر 1398

 

اجازه هست اجازه هست

اجازه هست که قلبمو برات چراغونی کنم

پیش نگاه عاشقت چشمام و قربونی کنم

اجازه میدی تا ابد سر بذارم رو شونه هات

روزی هزار دفه بگم ، بگم که میمیرم برات میمیرم برات

اجازه دارم به همه بگم فقط ماله منی

 

بگم ستاره ها میگن همیشه تو فال منی

اجازه میدی که بگم حرف ترانه هام تویی

دلیل زنده بودنم ، درد بهانه هام تویی

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

با تو به آسمون میرم با تو یه آدم دیگم

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

بهشتمو ساختی برام هیچی بجز تو نمی خوام

اجازه دارم به همه بگم فقط مال منی

**** تکست آهنگ اجازه از هنگامه ****

 

بگم ستاره ها میگن همیشه تو فال منی

اجازه میدی تا ابد منتظر تو بشینم

تو خواب و رویا خودمو همیشه با تو ببینم

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

با تو به آسمون میرم با تو یه آدم دیگم

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

بهشتمو ساختی برام هیچی بجز تو نمی خوام

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

با تو به آسمون میرم با تو یه آدم دیگم

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

بهشتمو ساختی برام هیچی بجز تو نمی خوام

اجازه هست اجازه هست

اجازه هست

اجازه هست اجازه هست اجازه میدی که بگم

با تو به آسمون میرم با تو یه آدم دیگم







برچسب ها دانلود آهنگ اجازه میدی از هنگامه دانلود آهنگ اجازه هست از هنگامه mp3 دانلود آهنگ اجازه هست از هنگامه با کیفیت 320 دانلود اهنگ اجازه هست با صدای هنگامه دانلود اهنگ اجازه از هنگامه با لینک مستقیم دانلود آهنگ اجازه هنگامه 320 دانلود آهنگ اجازه هست از هنگامه 320 اهنگ اجازه هنگامه 320 آهنگ اجازه هست هنگامه تصویری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو