loading...

000000000

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند دوست دارم زیاد,دانلود آهنگ بیکلام حامد کولیوند دوست دارم زیاد,دانلود آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد با کیفیت 320,متن آهنگ حامد کولیوند دوست د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند دوست دارم زیاد,دانلود آهنگ بیکلام حامد کولیوند دوست دارم زیاد,دانلود آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد با کیفیت 320,متن آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد کولیوند دوست دارم زیاد ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد کولیوند دوست دارم زیاد ,حامد کولیوند دوست دارم زیاد,متن آهنگ,

 

ترسـم از اینه که شایـد حـرفی نداری

و بایـد نبینمت دوباره

تو هم دلت کسی و نداره

بدتر از این مگه میشه

راهی نداری نمیشه

مگه میتونی نیای دوباره دوباره

حتی یادتم بره حرفات

یادمه همش چشمات

من نمیرم از دنیات

دوست دارم زیاد

کم پیش میاد دلم

کسی رو اینجوری بخواد

و باش را بیاد و کوتاه بیـاد

و باش را بیـاد و کوتاه بیاد

حـال و هـوام بی نظیـره

جات و کسـی نمیگیره

زندگی بی تو برام همینـه

حتـی یادتم بره حرفـات

یادمه همش چشمـات

من نمیرم از دنیـات

دوسـت دارم زیاد

کم پیش میاد دلـم

کسی رو اینجـوری بخـواد

و باش را بیـاد و کـوتاه بیاد

باش را بیاد و کوتاه بیــاد

 

 

new-song.ir

 

 

 

 

دانلود آهنگ

 







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند دوست دارم زیاد دانلود آهنگ بیکلام حامد کولیوند دوست دارم زیاد دانلود آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد با کیفیت 320 متن آهنگ حامد کولیوند دوست دارم زیاد کد آهنگ پیشواز همراه اول حامد کولیوند دوست دارم زیاد دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل حامد کولیوند دوست دارم زیاد حامد کولیوند دوست دارم زیاد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو