loading...

000000000

از دته چشایه تو دلم خونه عاشق شدمو کسی نمیدونه هر بار به خودم میگم دوست دارم دل میگه صداش نکن نمیمونه از دسته چشات راهمو گم کردم عاشق شدمو نمیشه برگردم هر بار به خودم میگم حواسم هست من پایه تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 90 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

از دته چشایه تو دلم خونه

عاشق شدمو کسی نمیدونه

هر بار به خودم میگم دوست دارم

دل میگه صداش نکن نمیمونه

از دسته چشات راهمو گم کردم

عاشق شدمو نمیشه برگردم

هر بار به خودم میگم حواسم هست

من پایه تو با خودم چه بد کردم

 

باور کردم تو رو به دست نمیارم

باور کردم دیگه تموم شده کارم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

باور کردم خودمو دست غم دادم

باور کردم از چشم تو افتادم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

تکست آهنگ باور امین تی ام بکس

زندگیم به با تو بودن بستگی داره

غم تو یه لحظه راحتم نمیذاره

دله من میگه تمومش کن نمیتونم

من یه عاشقم که از دست تو دلخونم

زندگیم به با تو بودن بستگی داره فکر تو یه لحظه راحتم نمیذاره

دله من میگه تمومش کن نمیتونم من یه عاشقم که از دست تو دلخونم

باور کردم تو رو به دست نمیارم

باور کردم دیگه تموم شده کارم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم

باور کردم خودمو دست غم دادم

باور کردم از چشم تو افتادم

ولی باز به خودم میگم دوست دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو